Kapituła VII edycji plebiscytu po kilkumiesięcznych pracach wybrała laureatów nagród przyznawanych dla liderów w biznesie. W tym roku trafią one do osób uhonorowanych w czterech kategoriach:
Nagroda BrandMe Leading with the Heart
Nagroda BrandMe Leading with the Heart zostanie przyznana w tym roku po raz pierwszy. Jak wskazuje Beata Mońka, CEO Art of Networking, a jednocześnie inicjatorka BrandMe CEO, osoba uhonorowana tym wyróżnieniem stawia bardzo mocno na pomaganie innym, bardziej niż stawiane w firmie wymagania. To wręcz zobowiązuje do działania, którego celem jest zmienianie świata na lepsze – podkreśla.
Na posiedzeniu Kapituły, które odbyło się 9 września, stwierdzono, że Polska może pochwalić się ciekawymi, także rodzinnymi firmami, co jest także istotne po 20 latach obecności naszego kraju w Unii Europejskiej i po 35 latach transformacji gospodarczej.
Mamy świetnych menedżerów, mamy świetne firmy, które niejednokrotnie rozwijają się globalnie. Wybór był trudny. Osoby, które dotarły do ścisłej czołówki zasługują na nagrody, za to co zrobiły, za pomysł jak się chcą dalej rozwijać, jak chcą promować Polskę – mówi dr Sylwia Hałas-Dej, dyrektor Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów, Akademia Leona Koźmińskiego.
- Nie tylko autentyczność, ale także wychodzenie na zewnątrz
- Wychodzenie na zewnątrz
- Wylicza Mariusz Dziurdzia, partner zarządzający, PwC Polska
W tym ostatnim przypadku są to chociażby wyzwania technologiczne oraz geopolityczne. – W moim wypadku to był. Starałem się doceniać liderów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą – dodaje Mateusz Kowalczyk, współzałożyciel Foodsi.
Ostatnie lata dla wielu branż to były czasy zmian i liderzy, którzy byli elastyczni, potrafili w różnych momentach wspierać swoje zespoły, budować swoje biznesy i organizacje, to są liderzy, których dzisiaj szukamy – mówi Wiktor Schmidt, prezes wykonawczy Netguru.
Beata Mońka wskazuje, że spotkania Kapituły to okazja nie tylko do poznania samych kandydatów, ale i siebie. Również laureaci poprzedniej edycji podkreślali, że uczestnicząc w obradach, są zdziwieni, jak wiele czynników jest faktycznie branych pod uwagę przy wyborze laureatów. Zwracali uwagę na głębokość analiz dokonań kandydatów, co tym bardziej pozwala docenić nagrodę przyznaną w ubiegłym roku – podsumowuje.
Zgłoszenia na Galę i Spotkanie Liderów: Interia jest jednym z partnerów BrandMe CEO. oraz osobami, które mogą stanowić nie tylko inspirację, ale i drogowskaz, w jaką stronę zmierza przywództwo w erze transhumanizmu i humanocentryczności.
Członkowie Kapituły VII edycji BrandMe CEO:
- Andrzej Anton (Blue Media)
- Bartosz Bednarz (Interia)
- Rafał Brzoska (InPost)
- Elżbieta Czetwertyńska (Citi Handlowy)
- Mariusz Dziurdzia (PwC Polska)
- Aleksander Fedoruk (BrandMe CEO)
- Janusz Grądzki (Eleport)
- Sylwia Hałas-Dej (Akademia Leona Koźmińskiego)
- Stanisław Janowski (Grupa Polsat)
- Paweł Jarski (Elemental Holding)
- Jan Kolański (Grupa Colian)
- Mateusz Kowalczyk (Foodsi)
- Jarosław Królewski (Synerise)
- Adam Marciniak (VeloBank)
- Michał Mastalerz (PwC Polska)
- Marek Masłanka (MDM Holding, MyRoof)
- prof. Grzegorz Mazurek (Akademia Leona Koźmińskiego)
- Omenaa Mensah (Omenaa Mensah Foundation)
- Adam Mokrysz (Grupa Mokate)
- Beata Mońka (Art of Networking)
- Ewelina Niewińska (PwC Polska)
- Wiktor Schmidt (Netguru)
- Marek Sypek (Stock Polska)
- Włodzimierz Wlaźlak (Lidl Polska)
- Paweł Zielewski (ex Forbes Polska)
- prof. Piotr Zielonka (SGGW)